S1, E6: Yosub shows up as a witness to Soyeon's case; he apologizes to Soyeon and testifies in court; Yuna, Taemoon's daughter, takes office as the director of Banseok R&D Center; Hyunseong cannot stop doubting Yuna and Jayden.