S1, E6: Ling Xiaoxiao sees through Noble Consort Li's scheme; when the truth is revealed, Li is imprisoned; a skilled chef, Lu Yunzhou, goes to the Crown Prince's kitchen and bullies the staff; Ling Xiaoxiao challenges Lu Yunzhou to a competition.