Groot Takes a Bath
S1, E4: Groot's attempts at using bath toys, candles and bath bombs lead to a leafy mess of epic proportions; after his leaves grow to bushy-like proportions, Groot decides to take his haircut into his own hands and get inventive with his new hairdo.