Hell Week
S1, E2: When anti-Kappa DEAN CATHY MUNSCH decrees that sorority pledging must be open to all students, and not just the school’s silver-spooned elite, all hell is about to break loose, as a devil-clad killer begins wreaking havoc across the campus.