Nobody Beats the Biebs
S1, E5: Justin Bieber, who is depicted as an African-American, makes an appearance in Atlanta at a celebrity basketball game, rubbing Paper Boi the wrong way. Meanwhile, Earn sneaks his way into a high-powered agents meeting after being mistaken for someone else.