Patrick Swayze
Profiling iconic actor Patrick Swayze and his rise to fame; featuring interviews with co-stars Demi Moore, Tony Goldwyn, Liam Neeson, Lea Thompson and C. Thomas Howell, as well as family friends Debbie Allen and Jaclyn Smith.