Pig Trouble in Little Greenpoint
S1, E6: When Jenny enters Wayne into the Greenpoint barbecue festival without his permission, nothing about his cooking goes as planned; Violet tries to deal with the moral dilemma of eating meat; Betty runs into an old fling.