Rivalry
S1 E6: Reinforcements are arriving from Senegal. Is this the motivation Feyenoord needs? Competition between the strikers sharpens, while tensions between Feyenoord and competitor AZ intensify following the transfer of trainer Arne Slot. An explosive confrontation occurs. As Feyenoord also struggles against Heerenveen, the entire club seems lost.