The Wolves Are Always Out for Blood
S1, E6: After Jenny and Cassie learn the truth about Cody's fate, they decide to officially team up to track down Ronald; Merilee grapples with the fact that she didn't truly know her husband; Helen learns more about her son's recent activities.