Chrissy & Dave Dine Out Those Wings Tho!
S1, E3: Chrissy, Dave, Joel, and special guests Reid Scott and K-Pop Star Eric Nam, examine cultural identity through the food at Yangban Society, a modern American restaurant merging the Korean and Jewish upbringing of chefs Kat and John Hong.