A Kind of Murder
Walter Stackhouse is rich, successful and unhappily married to the beautiful but damaged Clara. His desire to be free of her feeds his obsession with Kimmel, a man suspected of brutally murdering his own wife. When Walter and Kimmel's lives become dangerously intertwined, a ruthless police detective becomes convinced he has found the murderer. But as the lines blur between innocence and intent, who, in fact, is the real killer?