Clint Eastwood: A Cinematic Legacy
Tough guy. Western star. Oscar winner. Few artists in film history cast a longer shadow than Clint Eastwood. As he enters his eighth decade in the movies, Warner Bros. celebrates this cinematic icon – actor, producer, director, master filmmaker – with a nine-episode docuseries covering the entire breadth of Eastwood’s remarkable career.