Don't Break Down: A Film About Jawbreaker
In 2007 — 11 years after one of the most influential American punk bands, Jawbreaker, called it quits — the three members (Blake Schwarzenbach, Chris Bauermeister, and Adam Pfahler) reconnected in a San Francisco recording studio to listen back to their albums, reminisce and even perform together. Follow the band as they re-tell their “rags to riches to rags” story, writhe with inner band turmoil, health issues, and the aftermath of signing to a major label. Featuring interviews with Billie Joe Armstrong, Steve Albini, Jessica Hopper, Graham Elliot, Chris Shiflett, Josh Caterer and more.