The Curse of La Llorona
In the 1970s Los Angeles, the legendary ghost La Llorona is stalking the night -- and the children. Ignoring the eerie warning of a troubled mother, a social worker and her own kids are drawn into a frightening supernatural realm. Their only hope of surviving La Llorona's deadly wrath is a disillusioned priest who practices mysticism to keep evil at bay.