Producer Jon Favreau invites the cast and crew to share a look at the making of the science fiction series, "The Mandalorian;" includes interviews, never-before-seen footage and roundtable discussions.
Directing
Creator Jon Favreau is joined by Season 1 directors to pull back the curtain on the science fiction TV series, "The Mandalorian."
Jon Favreau and the team reveal how a new filmmaking technology was used to bring "The Mandalorian" to life.
The team celebrates the artistry behind the practical models, effects and animatronics.