The Avengers: Earth's Mightiest Heroes
When the planet is threatened by Super Villains, time traveling conquerors, alien invaders, mythical monsters or mad robots bent on the total destruction of humanity, when the forces of evil are so overwhelming that no single hero has the power to save the world, when there is no hope left… …the AVENGERS ASSEMBLE!
Bruce Banner is on the run from the Hulkbuster units in Las Vegas when he meets Absorbing Man and attempts to recruit him to help stop gamma experimentation. Meanwhile, Hawkeye and Black Widow catch up to Hulk, where he proves to them that he is not a monster. Later, Hawkeye discovers that Black Widow may have a dirty secret.
In the closing days of World War II, Captain America and Bucky join forces with Jack Fury and his Howling Commandos for a final confrontation with the Red Skull and his Hydra forces! But as the battle unfolds, they’re being watched by a visitor from the future. His name is Kang the Conqueror, and he’s on a mission to save the world.