Arctic Friends: Shorts Collection 19
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 19 includes 4 amazing episodes: The invisible package, A strange address, A true captain, The warehouse ghost. The invisible package: An invisible package arrives at the ABDS. Swifty and PB will have to find it and figure out who to deliver it to, but it’s not going to be an easy task! A strange address: Swifty has to take a package to a strange, remote location, with neither an address nor a mailbox. What if a UFO tries to abduct him? A true captain: Otto's Puffins make yet another mess, so the walrus decides to downgrade the captain, who is determined to regain his honor. The warehouse ghost: Strange phenomena occur in Jade's warehouse, in which objects and food disappear. Along with Swifty, Jade tries to figure out what's going on...