Bob Marley - Uprising Live!
This live show from Dortmund's Westfalenhalle was filmed on June 13th 1980, featuring Bob Marley on superb form. Marley's energetic, charismatic performance includes I Shot The Sheriff, Get Up, Stand Up and No Woman, No Cry and the film has been substantially restored to a high level.