Harry Potter and the Goblet of Fire
Harry is mysteriously selected to compete in the prestigious Triwizard Tournament, a thrilling competition that pits him against more experienced students from Hogwarts and two rival wizarding schools. Meanwhile, supporters of the evil Lord Voldemort send a shockwave of fear throughout the wizard community when their Dark Mark scorches the sky at the Quidditch World Cup, signalling a return to power.