Kiss Rocks Vegas
All right Las Vegas! You wanted the best; you got the best, the hottest band in the world, Kiss! In November 2014 Kiss rocked Las Vegas like never before, playing a historic nine-show run at the Hard Rock Hotel & Casino. Featuring an over the top production designed exclusively for this residency, Kiss celebrated over 40 Years of music that has made them global icons.