Moneyball
Oakland A's general manager Billy Beane (Brad Pitt) challenges the system and defies conventional wisdom when his is forced to rebuild his small-market team on a limited budget. Despite opposition from the old guard, the media, fans and their own field manager (Philip Seymour Hoffman), Beane - with the help of a young, number-crunching, Yale-educated economist (Jonah Hill) - develops a roster of misfits…and along the way, forever changes the way the game is played.