Peter Gabriel - Secret World: Live
Filmed in Modena, Italy across two nights in November 1993 as part of Peter Gabriel's acclaimed Secret World Live Tour in support of the US album, the show is elaborately presented and choreographed with two stages joined by a narrow pier.