ZZ Top - Live At Montreux 2013
ZZ Top continue to delight fans around the world with brilliant live concerts and great music. The band has made a number of visits to Montreux over the years and this concert from the 2013 Festival is undoubtedly one of their finest live performances. ZZ Top, the lil' ol' band from Texas, are rocking the blues as strongly as ever.