Arctic Friends: Shorts Collection 2
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 2 includes four amazing episodes: What goes up, Otto's Hat-astrophe, A Beary big surprise, Times' up What goes up: Swifty has to deliver a big and heavy package to Hugo Goat. His friends find a workaround, but the consequences will be disastrous! Otto's hat-astrophe: Otto can't find a hat that suits him, so he sends the Puffins on a mission to steal a nice bowler hat about to be delivered. A beary big surprise: It's PB's birthday and Swifty and Jade are organizing a surprise party with fireworks, but Otto and the Puffins try to spoil the fun. Times' up: A ticking noise comes from a mysterious package in the ABDS. everyone tries to get rid of it, terrified. What is inside it?