Arctic Friends: Shorts Collection 3
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 3 includes four amazing episodes: Gold Fever, Sneak Attack, Stinky Delivery, The Arcane Harmonica. Gold fever: The Puffins find a gold nugget that hypnotize everyone with the promise of wealth. Swifty, Otto PB or Jade... Who will see their dreams come true? Sneak attack: While Swifty's busy with his deliveries, Jade finds out that Otto is preparing an attack on the city with Puffins-shooting cannons. But all is not as it seems. Stinky delivery: Among the deliveries of the day, Swifty finds a package that reeks terribly. Jade encloses it in a metal sphere and Swifty sets off to deliver it, while the Puffins try to steal it. The arcane harmonica: Swifty delivers a package to the shaman, who rewards him with a gift: a magical harmonica. A battle ensues between Swifty, the Puffins and Otto to decide who will play the miraculous instrument.