Arctic Friends: Shorts Collection 6
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 6 includes 4 amazing episodes: Tele-phony caller, A chilling night, The Gravity Gun, It’s all Downhill. Tele-phony caller: At the ABDS the phone keeps ringing. Swifty picks up every time, but no one answers on the other end: what's going on? A chilling night: Jade reads a horror book with Swifty, but he's not the ideal reading partner. The Gravity Gun: Jade builds a tool to move objects remotely. Swifty uses it to pull pranks on PB. It’s all Downhill: Jade, PB and Swifty all go skiing. PB is terrified to go downhill, but the two foxes find a way to make him forget his fears.