Puffins: Shorts Collection 3
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from puffins. The shorts collection 3 includes 4 amazing episodes: snow puff, the red balloon, acrobatic flight, love at first sight. Snow puff: while playing spin the bottle pie is too embarrassed and refuses to kiss tac on the cheek. Seeing the scene, johnny puff decides to read the story of snow white to the four puffins. Will this change things? The red balloon: otto tries in every way to make the four puffins fall into a trap using beautiful red balloons as bait. But the puffins don't make it easy for him! Acrobatic flight: the puffins find a recruitment flyer for aerobatic flying shows and decide to train to participate. Will the puffins be able to prove their skills? Love at first sight: a puffin from otto's gang falls madly in love with pie. The puffin tries in every way to escape him, but incredibly finds him wherever she goes. Will pie be able to get rid of the stalker?