Puffins: Shorts Collection 34
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 34 includes 4 amazing episodes: Stop that asteroid!, Speedy Puffin, The eye of the walrus, Hot rock Stop that asteroid!: Tac notices that a gargantuan asteroid is dangerously approaching the Tundra: could that mean the end of the Clubhouse? Speedy Puffin: Tic finds a fragment of an Asteroid that makes him super-fast and full of boundless energy, but Otto seems terribly interested in stealing it away from him. The eye of the walrus: Otto cooks up a plan to make his Puffins more efficient thanks to the effects of an enormous meteorite, but the consequences are catastrophic. Hot rock: The weird objects found by Otto have caused an anomalous heat wave that risks destroying the Tundra: luckily Oxy and Toxy are on hand.