Santana IV: Live at the House of Blues
Captured on stage together for the first time since 1973, the Original Santana Band featuring Carlos Santana (guitar, vocals), Gregg Rolie (keyboards, lead vocals), Neal Schon (guitar, vocals), Michael Carabello (percussion), and Michael Shrieve (drums) live at the House of Blues in Las Vegas is a celebration of life and spirit. With the same heralded lineup that exploded onto the scene at Woodstock, with Neal Schon added soon afterward, Santana IV radiates the same unparalleled energy and superlative musicianship that made SANTANA a pioneering force in world music and a household name across the globe.