The Virus Hunters: Trailing the Beast That Stopped the World
From the bat to the pangolin, an investigation into the list of suspects which acted as a biological bridge, allowing COVID-19 to infect humans and bring the world's economies grinding to a halt. A comprehensive analysis of the working theories to date, experts from across the world are consulted in an effort to find the elusive patient zero in the Coronavirus outbreak, in the hope that its discovery could bring us one step closer to a vaccine.