10:00 P.M.-11:00 A.M.
S9 E12: In the highly anticipated season finale, the clock ticks toward the final seconds of Jack Bauer’s most heroic day. As the world teeters on a terror plot of mass proportions, Jack and the team reunite one last time to avert an imminent international crisis. With little time left and the fate of the free world on the line, Jack is faced with an unthinkable and grave decision. Lives will be lost and the American administration will grapple with the day’s most devastating news as the clock stops.