A New World, A New Brand of Hero
S1, E1: Alicia Keys pays tribute to the courageous efforts of three regular heroes. Senior Inventory Specialist Trevor Henry helps his hospital battle COVID-19. As owner of the only grocery store within a 5 mile radius, Burnell Cotlon keeps his doors open for the lower 9th ward community. Athena Hayley puts her health at risk everyday by continuing to feed the homeless on Skid Row.