Arrowhead
S1, E5: Ryouun and Sonshin continue to fight against Hakuanshi's generals. Sonshin's spiritual energy is beginning to run out, and it won't be long before he's completely dry. But even after he temporarily repels this foe, he still has to deal with a reckless and angry Shuuyu, who blunders straight into a trap...