Bentley
S2, E4: In this episode, Shane Lynch and Dan Barruffo are given one of their greatest engineering challenges yet. They need to convert a luxury Bentley GT into a Mad-Max-style, go anywhere off-roader. If they succeed, it will be the transformation of a lifetime. If they don’t, it’ll be them that end up on the scrap heap.