Bhook Hadtaal
S1, E3: Bakshi's referendum reverses the curfew, sparking opposition from Matilda House's stalwart faculty and seniors; Vandana moves to a PG, Trisha bonds with Tabassum and pursues hockey to impress Parth; a devasted Paro starts a hunger strike.