Brains, Heart and Courage
S1, E6: One day, Sae takes a day off from school; the next day, Kamishiro gets injured during club practice and also takes a day off; as they lend each other their notebooks to catch up on missed classes, they begin exchanging messages; a small incident leads Kamishiro to realize that Sae likes someone; unaware of Sae's true feelings, he encourages her to go for it.