Charlie Goes America All Over Everybody's Ass
S2, E9: While the gang debates the constitutionality of various bans on people's rights, Mac and Dennis decide to turn Paddy's into a freedom zone with no restrictions or rules, and quickly discover the disadvantages of having too much freedom. Meanwhile, Frank gets a kick out of the whole freedom situation and decides to have a little fun of his own.