Koihime Musou Chohi Competes With Komei
S1, E6: Kanu is walking in the mountains when she gets lost in the thick fog with Choun. Futhermore, Kanu slips on the cliff and ends up spraining her ankle. As they are waiting for the fog to clear up, Chohi finds a small cottage. It turns out it’s at the bottom of the mountain where there is an elementary school where Suikyo-sensei teaches. The cottage is the home of the student, Komei.