Good Boy Counterpunch
S1, E6: Using Han-na's surprise kiss as an excuse, Dong-ju heads out alone with her on an investigation and discovers Ju-yeong's burner phone; Jong-hyeon finds himself growing uneasy as Dong-ju and Han-na get closer.