Doll E. Wood
S3, E17: A renowned pediatric cardiac surgeon proves unfit for surgery; a Dolly Parton drag queen collapses on stage; Nic and Conrad suspect a patient may be the victim of sex trafficking; Nadine delivers some surprising news to Devon.