Dream Hoarders
S1, E3: When Jimmy “teaches” Hope to crawl, the family must baby-proof the house and find new places to store their belongings. It’s soon revealed that Virginia is a hoarder and has been saving junk in the storage shed, which becomes Hope’s favorite new hiding place. This leads Virginia to realize that she may have to change her ways. Meanwhile, Jimmy makes frequent unnecessary trips to the grocery store to see Sabrina.