Economic and Frozen
S7, E4: You buy them frozen, they don’t wear out the budget and they let your imagination take over. With these requirements, Aunt Cátia will prepare: jumbo squid curry, flavored with various spices and coconut milk. Stuffed squid with minced meat with all the flavor of the sausage and garlic. And stewed hake Cannelloni in tomato sauce with vegetables.