Every Day Fry-Day Episode 5
S1, E5: The majority of air fryer owners only use this mini convection oven for fries and bitterballen. That's a shame, because did you know that you can even make everything you need for an Indonesian snack platter in the air fryer? In this episode of Every day Fry-day, Danny shows how to make an Indonesian snack platter using the air fryer. He's not doing it alone, though, as Vanja van der Leeden comes to help. Danny explains step-by-step how you can create this showstopper to surprise everyone at the dinner table. That should make for a nice treat! And the air fryer? From now on it will have a special place in your kitchen.