Becoming Martian First Martians
S1, E3: Sometime in the future humans will leave Earth to colonize Mars, and in doing so will begin to adapt to life on another planet in surprising ways. Evolutionary biologist Dr. Scott Solomon foresees a series of changes to our species from the size of our hearts and heads to the pigments in our skin.