Becoming Martian First Steps to Mars
S1, E1: Humans seem to be on the cusp of reaching Mars, but how did we get to this point? Our journey to our neighboring planet traces a path connecting Nikola Tesla, Nazi weapons of war, a Cold War space race, and a string of blockbuster discoveries made by some of NASA’s most talented robots.