Humanity's Strongest, Civit Gartland
S1, E6: Civit Gartland, known as Humanity's Strongest, comes for Seras on the order of Neah's Emperor Ortola, the man she once served faithfully; this discovery shatters her spirit and Touka steps in with a dangerous gambit to save their lives.