I Hate You and I Love You
S1, E1: Puniru follows Kotaro to school to give him something he forgot, but they end up getting into a fight; Puniru turns into an idol to get Kotaro to admit she's cute; Kotaro tries to enlist Puniru's help in winning the affections of his crush.