In Your Head
S9, E13: When Luke goes missing after a night out in a sketchy neighborhood, Manny, Phil and Gloria team up to track him down. Meanwhile, Haley is desperate to land an interview with the creator of a popular lifestyle website and interrupts Alex during one of her college classes. Alex’s professor, Arvin Fennerman (Chris Geere), then proceeds to try and give Haley a piece of his mind.