Iron and Blood
S1, E1: Orga's team has been hand-picked to escort Kudelia, the young leader of the Martian independence movement, to Earth for an important meeting. Just as preparations for departure are underway, Gjallarhorn attacks the base in an attempt on Kudelia's life.