Jenny Slate: Seasoned Professional
S1, E1: Oscar nominated comedian Jenny Slate returns to the stage for a romantic, electric, and naughty little stand up special. This hour of comedy proves that being brave for love is worth it- even when it involves stalking your therapist or conquering your biggest fears. And yes, that is a shorts tuxedo with a crop top because being chill is a fool’s errand.